Monday, March 28, 2011

A Day with "Awesome"

Saturday, March 26th- I had a great day! Alhamdulillah, after almost 3months not see her, finally I’ve got a chance to meet her. Yeay! I’m really excited. Because every time I went to my bro’s house, I’ll text her. Mane la taw kot2 ade mase bole jumpa ke. Tapi selalunya hampa kuciwa jelah. Masing2 akan ade hal masing2. Ayat yang selalu kami guna ialah, “takde jodoh di Damansara. Maybe sumwhere else? Heee :D”

Nak jumpa tadi pun ubah2 jgk plan. My only hope by that time is janganlah dia cakap nak cancel terus, tak jadi jumpa. Hahahaha. Oh yesss. We went for lunch at Fruitland, Ikano. Bila lama sangat tak jumpa, memang borak gelak2 jelah sampai tak sedar, dah sangat lama lepak kat satu2 kedai.  Hahaha.

At night, she came to my bro’s house nak dropkan barang. Tapi macam agak pelik sikit la, tiba2 ade kotak that we didn’t bought it mase kuar petang tu.


Ini dia kotak tuuu.

She said 100% made by her, then I just omaigod. *tak pecaye*(betol ke budak ni, cepat gila dia buat, sebab balik rumah pun dah magrib dah mase tu). Mase tu tataw pun lagi ape ade dalam tu. Cuma dia cakap, “akak tutup mata jelah eh bila nak makan”. Bila suruh tutup mata je, there are 2things that came across my mind. First is benda tu sedap sangat, kalau tutup mata kan macam lebih menghayati la kan. Second is like ‘don’t judge a book by its cover’. Hahaha.

Okay, this is brownies that she made for me. Please don’t judge by its look people! Sedaaaaap! Cik Adik bole buat saya kugel okayy. hahahha :P

Whatever it is, the only thing that I know and pretty sure is she made it with 
full of love and ikhlas ;)

Bila pikir balik that she loves to surprise others, no wonder la kan. Tapiiiii. Haih, entahlaa. No more words could explain what I’m trying to say. Hahahaha.  She asked me to be proud because I’m the first person that not related to her (family), dapat rasa “air tangan” dia. Fuhhh. TERHARUUUU babe! Agak2 la kan, kalau laki yang buat tu memang confirm la cair terus, ajak couple! Hahaha.


Okay, that's all for this entry. Actually, saje je ni sebab dah lama tak update kan. Kebetulan rasa macam kena appreciate lebih sikit la ape yang si Awesome ni dah buat. Yesss, you are AWESOME wahai cik Amalia Wisam. Thank you sooo much! Love you loadsss! hee :D 

ps: 
tadi kan kak Ubai makan taw, dia cakap, "hmmm, not bad la. dah sedap dah pun, cukup rasa cuma *tettt* sikit tu je, but still, it is nice".

No comments:

Post a Comment

Welcome to My world