Wednesday, December 15, 2010

sePi senDiri. . .

sepi ohh sepi
bila sorang2 terasa sepi
memang rasa agak sunyi
bila sepi itu tidak di temani

sendiri menempuh hari2 sunyi dan sepi
tanpa siapa pun di sisi
kadang2 perlu untuk menyepi
kerana tenang yang di cari

namun
sepi kadang2 buat kita rasa bosan
tend to buat benda bukan2/kesalahan
sebenarnya bukan itu yang kita mahukan
yang kita mahu cuma lah teman

ntah apa yang aku merepek ni
apa yg tak kena dengan hari ni
aku pun tataw kenapa begini
kerna aku bukanlah sastera camni

HAHAHAHAHAHAHA sorry!
aku mengarut di malam hari
sudahlah, aku maw stop niiii
moga jumpa di laen hari.

goodnight~


4 comments:

  1. xpo.. sekali sekalo ngarot male2.. adat dh tu.. hahahha

    ReplyDelete
  2. hahaha. betol3. xdok bendo dooh nk wat smale. hee :D

    ReplyDelete
  3. update2..hahahhaha.. buleh dop pakso2 ore suh update blog.. sumbat molep.. puah nim, time rajen ni nak ngomen.. hahahah

    ReplyDelete
  4. naka la che yah ni. nk suh update pah ceroh. hahaha. bg idea la etep nk update gpo. nk taw gpo ko. huhu

    ReplyDelete

Welcome to My world